cien.png
tlo.gif
naskroty.png
tlo.gif
nag-ogl.jpg
czwartek, 18 marca 2021 14:04

Zakładowy Fundusz Socjalny

Z dniem 15 marca 2021 r. obowiązuje tekst ujednolicony Regulaminu Zakładowego Funduszu Socjalnego.

Do dnia 30 kwietnia 2021 r. składamy oświadczenie (załącznik nr 1) oraz wniosek (załącznik nr 2).

W sali nr 2  parter (sklepik) znajduje się urna do której wrzucamy kompletne dokumenty.

Wniosek złożony po terminie lub niekompletny nie będzie rozpatrywany.

Średniomiesięczny przychód ( brutto) na 1 członka gospodarstwa domowego wyliczamy na podstawie objaśnienia zawartego w oświadczeniu. (załącznik nr 1)

Proszę o wpisywanie dat i podpisaniu załączników we wszystkich właściwych  miejscach.

W razie pytań i wątpliwości proszę kontaktować się z P. E. Filipowicz pod nr telefonu 77/4310466

 

 

 

Od dnia 11 stycznia rozpoczynają się egzaminy potwierdzające kwalifikacje w zawodzie. Pamiętajcie, że na egzamin przychodzimy z dowodem tożsamości.


Ze względu na sytuację pandemiczną w Polsce egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie musi przebiegać w odpowiednim rygorze sanitarnym. I tak:

  • 1. na egzamin może przyjść tylko osoba zdrowa, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną;  
  • 2. nie może przyjść nikt, jeżeli przebywa w domu z osobą na kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych albo sama jest objęta kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych;  
  • 3. na teren szkoły nie wnosimy rzeczy zbędnych, w tym książek, telefonów komórkowych, maskotek;  
  • 4. przychodząc do szkoły nie tworzymy skupisk ani przed ani po skończonym egzaminie;  
  • 5. od razu kierujemy się do odpowiednich wejść (wiesz już, w której sali piszesz egzamin, a teraz masz poniżej podaną informację którędy, o której godzinie wchodzisz na swoją salę egzaminacyjną i jak poruszasz się po szkole – tego przestrzegamy bezwzględnie;  
  • 6. na terenie szkoły (tzn. na zewnątrz budynku i wewnątrz) zachowujemy dystans społeczny, co najmniej 1,5m;  
  • 7. wchodząc do budynku szkoły dezynfekujemy ręce i zakładamy ochronę ust i nosa;  
  • 8. w budynku szkolnym zawsze przemieszczamy się mając osłonięte usta i nos;  
  • 9.na sali egzaminacyjnej usta i nos są osłonięte zawsze, kiedy zachodzi potrzeba kontaktu z członkiem zespołu nadzorującego, wyjścia do toalety i kiedy kończymy pracę z arkuszem egzaminacyjnym i opuszczamy salę;  
  • 10. na egzaminie korzystamy tylko i wyłącznie z własnych przyborów piśmienniczych, linijki, kalkulatora itd. ( wytyczne  dotyczące materiałów i przyborów znajdują się w zakładce Egzamin zawodowy);  
  • 11. potwierdzasz obecność na listach tylko własnym długopisem.  


Proszę o zapoznanie się z logistyką egzaminów w dniach 11-12 stycznia 2021r.  zamieszczoną w załączniku.

wicedyrektor szkoły

Jolanta Ciecieląg




UWAGA !

Egzaminy potwierdzające kwalifikacje w zawodzie, sesja styczeń-luty 2021:

harmonogram i wykazy zdających znajdują się w zakładce EGZAMINY ZAWODOWE.

Jolanta Ciecieląg

Do 31 grudnia 2020 r. proszę o składanie deklaracji o rezygnacji lub przystąpienia do PPK.

 

- Zgodnie z ustawą osoby do 55 roku życia ( rocznik 1966 i młodsze) są automatycznie objęci PPK. 

Wypisanie następuje tylko w drodze złożenia rezygnacji  z PPK (załącznik nr 1).

 

- Osoby po 55 roku życia (rocznik  mogą dobrowolnie przystąpić do PPK  składając deklarację (załącznik nr 2)

Jako datę wypełnienia proszę podać 01 stycznia 2021 roku bo podmioty publiczne przystępują do programu.

Dokumenty proszę skanować  i przesyłać na adres szkoły Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W terminie późniejszym dostarczyć oryginały do kadr.

 

poniedziałek, 26 października 2020 13:48

Kwalifikacyjny Kurs Zawodowy ROL.04 - zajęcia zdalne

Kwalifikacyjny Kurs Zawodowy ROL.04 - od 9 listopada zajęcia będą odbywały się w trybie zdalnym, według obowiązującego planu zająć.

czwartek, 01 października 2020 22:20

Informacje o egzaminie maturalnym 2021

Informacje o egzaminie maturalnym 2021 -  pod adresem: https://oke.wroc.pl/egzamin-maturalny/

  1. Informacja o sposobie organizacji i przeprowadzania egzaminu maturalnego w roku szkolnym 2020/2021.
  2. Komunikat o terminach egzaminu maturalnego w 2021 roku
  3. Komunikat o wykazie olimpiad zwalniających z egzaminu maturalnego w maju 2021 roku
  4. Komunikat w sprawie egzaminu maturalnego z informatyki
  5. Komunikat o dostosowaniu warunków egzaminacyjnych
  6. Komunikat o materiałach i przyborach pomocniczych na egzaminie maturalnym
  7. Opłata za egzamin maturalny

Druki deklaracji do egzaminu maturalnego - w załącznikach:

  1. EM 2021 Załącznik 1a (nowa formuła)
  2. EM 2021 Załącznik 1c (absolwenci sprzed 2005r.)

 

Zajęcia na kwalifikacyjnym kursie zawodowym ROL.04 - Prowadzenie produkcji rolniczej, rozpoczynają się 2 października 2020r. (piątek) o godz. 15.00 w sali nr 5.

wtorek, 15 września 2020 12:31

UWAGA - wolne miejsca w Bursie

Informujemy, że bursa dysponuje miejscami wolnymi dla uczniów szkół powiatu nyskiego na okres jesienno-zimowy.

Chętni proszeni są o składania podań w sekretariacie szkoły do dnia 30.09.2020.

Terminy egzaminu maturalnego  poprawkowego - w załączniku.

Regulamin bezpieczeństwa w ZSiPO w okresie pandemii Covid-19 - w załączniku (10 stron).

Do przeczytania przez Uczniów, Rodziców, Nauczycieli i pracowników szkoły.

wtorek, 18 sierpnia 2020 23:44

Bursa czynna od 31 sierpnia 2020 r.

WAŻNE: bursa będzie czynna od 31 sierpnia 2020 r. od godziny 16:00.

Informacja o podręcznikach na nowy rok szkolny 2020/2021 - w załączniku.

Terminy egzaminów poprawkowych - sierpień 2020 -  w załączniku.

Umowy o praktykę zawodową uczniowie będą mogli odebrać  od 3 sierpnia u wicedyrektor Jolanty Ciecieląg.

wtorek, 23 czerwca 2020 09:09

Rekrutacja do Bursy

Wychowankowie mieszkający w bursie w poprzednich latach nie mają obowiązku składania podań na nowy rok szkolny. Mają zapewnione miejsca.

 

Podania składają wyłącznie nowi mieszkańcy.

 

 Kierownik bursy
mgr Barbara Wójcik

Maturzystów zdających korzystających z komputera w trakcie egzaminu maturalnego proszę o zapoznanie się z instrukcją w załączniku.

wicedyrektor szkoły

Agnieszka Żukrowska

Maturzystów zdających egzamin maturalny z informatyki proszę o zapoznanie się z instrukcją w załączniku.

wicedyrektor szkoły

Agnieszka Żukrowska

wtorek, 02 czerwca 2020 12:16

Logistyka pisemnych egzaminów maturalnych

Drodzy Maturzyści !
Ze względu na sytuacje pandemiczną w Polsce pisanie tegorocznego egzaminu dojrzałości musi przebiegać w odpowiednim rygorze sanitarnym. Proszę o zapoznanie się logistyką egzaminów pisemnych zamieszczoną w załączniku.

dyrektor szkoły

Krzysztof Dorożyński

 

poniedziałek, 18 maja 2020 18:55

Prawa i Obowiązki Maturzystów 2020

Informacja dla Maturzystów dotycząca ich praw i obowiązków w czasie egzaminu maturalnego 2020 - w załączniku.

Biblioteka szkolna pracuje od poniedziałku 11 maja w godzinach:

  • Poniedziałek : 9.00 – 12.00
  • Środa: 9.00 - 12.00
  • Piątek: 9.00- 12.00

Istnieje możliwość zarezerwowania książek za pomocą e-dziennika i osobistego odebrania ich w wyznaczonych godzinach pracy biblioteki szkolnej.
Kontakt w sprawie książek:
J. Ciecieląg
A. Młynarz
J. Komar

Został ogłoszony terminarz obowiązkowych pisemnych egzaminów maturalnych:

8 czerwca - język polski

9 czerwca - matematyka

10 czerwca - język obcy

czwartek, 09 kwietnia 2020 20:10

Przeniesienie terminu kursu kelnerskiego

Kurs kelnerski, który miał się odbyć w dniach 26-18.0.2020r. został przeniesiony z powodu kwarantanny. Nowy termin zostanie podany wraz ze szczegółowymi informacjami w gabinecie nr 15 na tablicy ogłoszeń oraz na stronie szkoły.

4 Ważne Informacje:

  1. Przy próbie logowania na pierwszym ekranie po lewej znajdziemy link "Instrukcja odzyskiwania dostępu"  (albo czerwony ODZYSKIWANIE DOSTĘPU) ze szczegółową instrukcją krok po kroku.
  2. Proszę pamiętać, że przy PRZYWRACANIU DOSTĘPU podajemy PESEL albo LOGIN (e-szkołowy, np. JanKowa73) albo e-mail z Office 365 ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ). NIE NALEŻY podawać e-maili z innych serwerów, np. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. System wysyła e-mail do odzyskania dostępu na e-mail podany Wychowawcy (wysyła automat, więc wiadomość może trafić do SPAM)
  4. UWAGA: konto RODZICA to nie konto UCZNIA. Ma inną funkcjonalność, w szczególności NIE UMOŻLIWIA PRACY zdalnej z wykorzystaniem Office 365.

Szanowni Państwo

OD 1.04.2020 W CPZ DORMED W NYSIE BEZPŁATNE ŚWIADCZENIA PSYCHOLOGICZNE, PSYCHOTERAPEUTYCZNE DLA DZIECI I MŁODZIEŻY.

Od 1.04.2020 roku przy CPZ Dormed w Nysie rozpoczyna działanie nowa komórka organizacyjna-ośrodek opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży.

W ramach tej komórki będą realizowane bezpłatne- finansowane przez NFZ – świadczenia z zakresu pomocy psychologicznej i psychoterapii dla dzieci i młodzieży objętej obowiązkiem szkolnym i obowiązkiem nauki oraz kształcących się w szkołach ponadpodstawowych – do ich ukończenia, jednak nie później niż do ukończenia 21 roku życia, a także ich rodzin lub opiekunów prawnych.

W ZWIĄZKU AKTUALNĄ SYTUACJĄ WSZYSTKIE ŚWIADCZENIA BĘDĄ REALIZOWANE ZA POMOCĄ SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH.

Świadczeń udzielać będą doświadczeni w pracy z dziećmi psycholodzy, psychoterapeuci oraz terapeuci środowiskowi.

Rejestracja pod nr telefonów: 77/427 10 85, 882 096 660, 728 14 379

Lista podręczników na rok szkolny 2019/2020 znajduje się pod adresem:

https://rolniknysa.pl/index.php/szkola/podreczniki-2019-2020

poniedziałek, 10 czerwca 2019 08:44

Stypendia „WSPIERAMY NAJLEPSZYCH”

Rusza nabór wniosków w ramach programu pomocy stypendialnej pn. „Wspieramy najlepszych III”.  Stypendia będą przyjmowane w dniach od 17 do 28 czerwca br .

Wnioski można składać w siedzibie Departamentu Edukacji  i Rynku Pracy przy ulicy Piastowskiej 17 w Opolu (budynek Instytutu Śląskiego), pokój 207, 208 lub 204 do 28 czerwca br. lub wysłać pocztą na adres (decyduje data stempla pocztowego):

Departament  Edukacji i Rynku Pracy

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego

ul. Piastowska 1

445 - 082 Opole

Program skierowany jest do uczniów szkół ponadgimnazjalnych, szczególnie uzdolnionych m.in. w zakresie nauk matematycznych, przyrodniczych, informatycznych i językowych, dla których trudna sytuacja materialna stanowi barierę w rozwoju edukacyjnym.

O stypendium ubiegać się mogą uczniowie, którzy:     

- w roku szkolnym 2018/2019 uzyskali średnią z wszystkich ocen nie niższą niż 4,80;
- w roku szkolnym 2018/2019 z trzech wybranych przedmiotów matematycznych, przyrodniczych, informatycznych lub języków obcych uzyskali średnią nie niższą niż 4,60;
- pochodzą z rodzin, których dochód uzyskany w roku 2018 na jednego członka rodziny nie przekracza 1 685,00 zł netto (w przypadku, gdy w rodzinie jest dziecko niepełnosprawne   1 910,00 zł netto. Regulamin oraz wzór wniosku wraz z załącznikami dostępny jest poniżej. Wszelkie informacje można uzyskać telefonicznie w sekretariacie Departamentu Edukacji i Rynku Pracy, ul. Piastowska 14pokój 615; 45-082 Opole. Tam tez należy składać dokumenty.
Do wniosku załącza się:
- załącznik nr 1 – zgoda na przetwarzanie danych osobowych uczestnika projektu;;
- w przypadku, gdy uczeń/uczennica ubiegający/ca się o stypendium legitymuje się orzeczeniem o niepełnosprawności, do wniosku należy dołączyć kopię orzeczenia – potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Szczegóły (wniosek, regulamin)  na stronie:

https://www.opolskie.pl/wspieramy-najlepszych-iii/

Szczegółowych informacji udziela: Departament Edukacji i Rynku Pracy, tel.:

77 44 67 830, 77 44 67 831, 77 44 67 837

Rada Powiatu w Nysie podjęła uchwałę o przekształceniu Powiatowego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego w Nysie poprzez zmianę siedziby z ul. Fryderyka Szopena 4 w Nysie na ul. Słowiańską 17 w Nysie z dniem 1 listopada 2019.

Zgłoś się na konkurs profilaktyczny i wygraj bony o wartości 1200 zł !!!

Konkurs fotograficzny „ Pomyśl zanim spróbujesz” pod auspicjami Wojewody Opolskiego, Opolskiego Kuratora Oświaty, Komendanta Wojewódzkiego Policji i Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego.

Celem Konkursu jest:

  1. przedstawienie problematyki uzależnień od substancji psychoaktywnych,
  2. promowanie zdrowego stylu życia, wolnego od alkoholu, tytoniu i innych substancji psychoaktywnych,
  3. poszukiwanie twórczych form wyrazu.

Jury Konkursu przyznaje indywidualne nagrody autorom Kolaży:

  1. za zajęcie pierwszego miejsca – bon o wartości 1200 zł na zespół,
  2. za zajęcie drugiego miejsca – bon o wartości 1000 zł na zespół,
  3. za zajęcie trzeciego miejsca – bon o wartości 800 zł na zespół.

Prace są realizowane w zespołach 2-3 osobowych.

 

Aby wziąć udział w konkursie należy wykonać „kolaż” fotograficzny, a pracę zgłosić do wychowawcy klasy. W Konkursie oceniane będą prace, zwane dalej „Kolażami”, których tematyka zgodna jest z celami Konkursu. Praca powinna występować w połączeniu z hasłem Programu „Pomyśl zanim spróbujesz”. Kolaż musi być wykonany za pomocą fotografii własnego autorstwa. Gotowy Kolaż musi być zaprezentowany na pojedynczej, sztywnej planszy w formacie A2. Praca powinna być dziełem oryginalnym, zawierającym tytuł. Do konkursu mogą być zgłoszone wyłącznie prace autorskie nigdzie niepublikowane, które nie brały udziału w innych konkursach.

Termin składania prac konkursowych upływa z dniem 10 maja 2019 r. w Kuratorium Oświaty w Opolu

Szczegółowe informacje oraz regulamin Konkursu na stronie kuratorium:

http://www.kuratorium.opole.pl/konkurs-na-kolaz-fotograficzny-w-ramach-programu-pomysl-zanim-sprobujesz/

Zajęcia odbędą się w poniedziałek, 25 marca 2019 r. od godziny 14:20 w sali 117.

Serdecznie zapraszam na zajęcia nie tylko tych, którzy podchodzą do matury z informatyki, ale także, tych, którzy dopiero mają taki zamiar .

 

Czego się spodziewać:

 

- będziemy omawiać, czego dotyczy egzamin i co trzeba wiedzieć, żeby go zdać;

- będziemy rozwiązywać zadnia maturalne z poprzedniego roku;

- będziemy rozwiązywać zadnia ze zbioru zadań maturalnych;

- będzie okazja poznać inne osoby, które zdają egzamin z informatyki i jakoś się zorganizować.

piątek, 15 marca 2019 08:24

Tydzień Przyrodniczy

W nawiązaniu do przypadającego 22 kwietnia Dnia Ziemi, od dnia 18.03 do 22.03, w naszej szkole odbędzie się TYDZIEŃ PRZYRODNICZY pod hasłem: „Zielono mi”.

W ramach akcji:

  • - pokażemy Wam jak właściwie posegregować śmieci (codziennie na długiej przerwie w różnych miejscach szkoły będziemy pokazywać jak prawidłowo, według nowych zasad stosować segregację)
  • - zobaczycie jak badamy wodę w programie GLOBE (codziennie na długiej przerwie w gabinecie 309)
  • - zaprosimy na projekcję filmu przyrodniczego (21.03, od 2 godziny lekcyjnej, zaprosimy wybrane klasy do auli na projekcję filmu dotyczącego ochrony środowiska połączoną z możliwością zdobycia oceny z jednego wybranego przez Was przedmiotu przyrodniczego)
  • - przeprowadzimy maraton maturalny z przedmiotów przyrodniczych (21.03 zapraszamy chętnych maturzystów na rozwiązywanie zadań z arkuszy maturalnych z przedmiotów przyrodniczych do wybranych gabinetów, na 3 - 4 – chemia - gabinet 11 i fizyka gabinet 201 oraz na 5 - 6 lekcji – biologia gabinet 141 i geografia gabinet 310)
  • - przygotujemy konkurs dotyczący ochrony środowiska (przeznaczony dla klas pierwszych, przeprowadzony na początku lekcji biologii, chemii, geografii lub fizyki; osoby z najlepszym wynikiem w klasie otrzymają ocenę o wadze 4 z wybranego przez siebie przedmiotu przyrodniczego)
  • - zaprosimy do wspólnego sprzątania terenów wokół szkoły, bo ochrona środowiska i naszej przyrody zaczyna się od nas!
  • Dodatkowo - na zielono ubrany - nie będziesz pytany! (dotyczy przedmiotów przyrodniczych w całym tygodniu)

 

 

 

 

Dnia 5 marca 2019r. o godz. 8.00 w naszej szkole odbędzie się Ogólnopolski Konkurs Języka Angielskiego. Nasi będą pisali test w dwóch kategoriach: Lions ( kl. I) oraz Eagles ( kl.II - III). Test będzie obejmował zagadnienia z zakresu wiedzy gramatycznej, słownikowej, kulturoznawczej, a także wiedzy z zadanej lektury odpowiedniej dla każdej kategorii. Wyniki osiągnięte przez naszych uczniów w konkursie będą znane w terminie do dwóch miesięcy od daty konkursu. Oczywiście liczymy na to, iż wśród naszych uczniów będzie wielu laureatów tegorocznej edycji Ogólnopolskiego Konkursu Języka Angielskiego FOX. Trzymamy kciuki i wierzymy w Was !!!!

Szkolny opiekun konkursu: mgr Marta Górska - Zielonka

startpoprz.12nast.koniec
Strona 1 z 2